Jóban Rosszban megint

Ma megint megnéztem. Szerencsére, mert így láthattam a Világ Leghülyébb Reanimálását. Pongrácz doktor próbálta újraéleszteni Rozit, és olyan, de olyan bénán imitálta a szívmasszázst, hogy sikonyáltam a röhögéstől, de itt felsorolhatnám az epizód szinte minden jelenetét.

Rozi sajnos meghalt, mert elfelejtettem hogyan kell szívmasszázst alkalmazni

Rozi sajnos meghalt, mert elfelejtettem hogyan kell szívmasszázst alkalmazni

reka1

Réka haja biztosan streil, azért lógatja rá a műtősruhára

Mostanra komolyan felmerült bennem a gyanú, hogy ez a sorozat valójában egy oktatófilm komédia, amelybe megpróbálnak minden létező bakit és bénaságot, rendezői hibát, színészi ripacsságot és tehetségtelenséget, valamint a forgatókönyvvel elkövethető merényletet belesűríteni, és ha így fogjuk fel, akkor be kell látnom, a TV2 sorozata igazi remekmű.

Persze, tudom, ha nem tetszik, miért nézem. Azért, mert viccesen pocsék, és a maga módján, bosszantóan ugyan, de vicces.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

