Megint egy oximoron-típusú történet,

avagy egy Harmadik Típusú Találkozás az Aegon Biztosítóval.

Balra a kárfelmérő, jobbra én, háttérben a biztosító munkatársai

Balra a kárfelmérő, jobbra én, háttérben a biztosító munkatársai

Rendkívül rossz véleménnyel vagyok a biztosítókról, csupán két példát említek ennek okairól:

1. A valaha volt Jogi esetek c. műsorban láttam, hogy a vihar kitépte fa által összetört üvegezett verandáért azért nem fizettek, mert nem a vihar okozta a kárt, hanem a fa (Állami Biztosító).

2. Balesetben megsérültek a térdeim, két év konzervatív terápia után a jobbat 2x megműtötték. Kivettek belőle ezt-azt, vagyis maradandó károsodást szenvedtem. Mivel kötelezően volt CSÉB 80 biztosításom, nagy firifittyel mentem az Állami Biztosítóhoz, beadtam a kért papírokat, és vártam, hogy megvizsgáljon az orvos. Megvizsgált úgy, hogy sosem találkoztunk, pusztán két néhány soros zárójelentésből arra a következtetésre jutott, hogy a műtétekre nem a baleset miatt volt szükség. Megjegyzem, a biztosítós lotyó azt mondta, csak a műtéti zárójelentések kellenek, így a 47 térdbe adott steroid injekcióról, és a végtelenített fizikoterápiás kezelésekről nem olvashattak. Hát persze, hogy utólag sem voltak kíváncsiak rá! A doktor úr döntött, és passz! Azonnal elvesztettek egy ügyfelet.

Enyhe családi nyomásra kötöttem lakásbiztosítást az Aegonnál, és emiatt most nagyon elégedett vagyok magammal, főleg azért, mert ugyanazon enyhe családi nyomásnak ellenállva nem kötöttem át, egy másik biztosítóhoz. Valószínűleg épp a Jégvihar napja lett volna az az egy nap, amikor itt felmondom, de ott még nem vagyok biztosított.

Szóval, már előre felszívtam magam a telefonos bejelentéshez, de a hölgy korrekt volt, mondta, hogy majd kijön a kárfelmérő. Ezen újra stresszeltem egy kicsit, főleg, hogy a megígért napon nem jelentkezett. Illetve mégis, késő este, és elmondásom alapján egy igen méltányos kárösszeget állapított meg. Szinte hihetetlen, de így volt.

Vélemény, hozzászólás?

