Áron bátyám és a műrepülés

Az alábbi anekdotát Eszternek ajánlom, aki megcselekedte, amit megkövetelt a haza.

Egy székely faluban műrepülő bemutatót tartanak. Néhány szerencsés, köztük egy nyakas öreg, Áron is lehetőséget kap arra, beüljön a pilóták mögé utasnak. Felszállás után, mikor a pilóta erősen megdönti a gépet, hallja, hogy az öreg hátul azt mondja: “Na, erre számítottam.” Repülnek tovább, mikor egy dugóhúzónak nevezett figura után a pilóta megint azt hallja: “Na, erre is számítottam.” A bemutató vége felé közeledve a pilóta fejjel lefelé fordította a gépet, és ekkor azt hallja: “Na, erre nem számítottam!”

Landolás után megkérdezi az öreget – Áron bátyám, mire mondta azt, hogy erre számított, erre meg nem?
– Hát fiam, arra számítottam, hogy bepisálok majd, meg arra is hogy befosok, de arra, hogy majd minden a nyakamba fog folyni, na, arra nem számítottam!

Ezt a vicces történetkét emlékezetből idéztem, tehát biztosan nem szöveg-hű és pontos, de a lényeg benne van.  Azt hiszem egy Moldova könyvben olvastam valamikor réges rég, egy távoli galaxisban, amikor Moldova még vicces volt és olvasható, és egyszer együtt utaztam vele a Mecsek Expressen, meg utána a metrón is. Schuszter Lórival meg a Bécs-Budapest gyorson utaztam együtt.

Reklámok

Egy hozzászólás to “Áron bátyám és a műrepülés”

  1. Eszter Says:

    Köszönöm Kata!

    Remélem előbb-utóbb megtörténik, hogy azt mondják majd a Gandhit “birtokló” új vezetőség tagjai is, hogy “Na, erre nem számítottam”!!!
    Nagyon szeretném látni, ahogyan a saját ürülékükben fulladoznak és nem lesz a víz, amivel tisztára moshatják magukat, egymást!

    🙂

Vélemény, hozzászólás?

