Az élet misztériumai

Az élet nagy misztériumai – mint pl. az élet maga, halál, lélek, szellemvilág, a jó és rossz, a gonoszság, Kiszel Tünde médiajelenléte, a végtelen univerzum – ma egy új elemmel bővültek számomra: hogy került a kabátzsebembe Csizmadia Buda biankó (dátum nélküli) orvosi igazolása? He?

Az urat nem ismerem, sőt, az aláíró-pecséten szereplő orvost sem. Ha jól belegondolok, egyetlen Csizmadiát ismertem valaha személyesen, a régi szép időkben néha együtt múlattam az időt a pécsi Pinokkió bárban Csizmadia Lászlóval, de ez kb. 20 éve volt, és azóta nem is láttam. Próbálok visszaemlékezni merre jártam mostanában, ezek szerint az Egyetemi Könyvtár-Pláza Match-kutyasétáltatás Bermuda-háromszögében kerülhetett bele, másutt ugyanis nem jártam az utolsó zsebkiürítés óta. Magic.

Vélemény, hozzászólás?

