Már megin’ kezdik

De miért pont gyilkos és halálos filmcímből van a legtöbb? He?
Az e heti termés – és csak a földi sugárzású adókat néztem.

Hétfő: Halálos ölelés (M1), Gyilkos számok (tv2)
Kedd: Halálos hétvége (RTL)
Szerda: Halálos árnyak (RTL)
Csütörtök: Gyilkos tavasz (M1)
Péntek: Gyilkos elmék 2x is (RTL), Gyilkos körök (tv2)

Gyilkos elmékEzek az elmék nem is gyilkosak

Ezek a számok sem

Nem halálosak az árnyak

És persze a körök sem gyilkosak

A Halálos hétvégének Dead and Breakfast, a Halálos ölelésnek Dead Easy, a Gyilkos tavasznak kivételesen tényleg ez a címe: A Killing Spring.

3 hozzászólás to “Már megin’ kezdik”

  1. vera Says:

    Nem tudom, de ez valami olyasféle dolog, minthogy hármas címeket adnak. Tudod, A pop, csajok, satöbbi, vagy az Én és én meg az Irén. Talán ez váltja ki a nézettséget??? Egyébként mintha láttam volna A halál 50 óráját is, de az lehet, hogy a jövő heti újságban van. Mondjuk azt meg kell nézni szerintem.

  2. vera Says:

    Jajj, ha már a tévéújság! Giga cápa az óriás polip ellen!!! Ez ám a nézőcsalogató filmcím! 😀

  3. Az semmi! De a film milyen király volt! Az óriáscápa kiharapott egy darabot a Golden Gate hídból, és egy repülőt is leharapott a levegőből!
    Azonnal felvettem a Világ Legrosszabb 10 filmje közé, pedig csak reklámszünetekben láttam.

    Filmcímek tekintetében nálam még a Sztárom a párom (Notting Hill) típusú rémségek verik még ki a biztosítékot. Broáfffff. Én speciel egy ilyen című filmet biztosan nem nézek meg, pontosan a címe miatt.

Vélemény, hozzászólás?

