ESŐBESZÜNTETŐ MÚKOGGY!!!

Ez a kedvenc változatom, a boldog ’70-es évek végét idézi, amikor Piramis, HBB, P. Mobil és Deep Purple rajongó voltam, az Újpesti Dózsának drukkoltam, Jane Goodall: Az ember árnyékában volt a kedvenc könyvem, és az 1451. sz.  Zója Úttörőcsapat tagjaként télen egy hónapot töltöttem Zánkán, ahol a diszkóban ez volt a sláger.

Reklámok

2 hozzászólás to “ESŐBESZÜNTETŐ MÚKOGGY!!!”

  1. És múkodott! Bár onnan délről megen villámol, meg láttam a hírekben, hogy az Alföldön volt egy “kis” jég 😦
    Mindig irtózva néztem az amerikai természeti csapásokról, meg a monszunokról szóló híreket, de asszem idén mi is kaptuk a magunkét…

  2. Sokszor adok hálát, hogy egy domb tetején, és egy hegység védelmében lakom. Itt nem lesz árvíz, és a Mecsek megtöri a komoly felhőket.

Vélemény, hozzászólás?

