Az ilyen esős, őszi napokra, mint ez a mai

“Hfűűűű de hideg van, micsoda idő, itt az ősz, megdőlt a hideg rekord…” – pedig ez teljesen normális, hagyományos időjárás ilyen idő tájt. Én már csak tudom, mert most van a születésnapom (holnap), és szinte mindig ilyen fostalicska idő van, igaz, az utóbbi néhány év megkegyelmezett a fázósoknak. De nyugalom, lesz még meleg. Addig is fényeskedje be napotokat ez a kép, Burano, megyek!

3 hozzászólás to “Az ilyen esős, őszi napokra, mint ez a mai”

  1. Áááá! Itt voltam (3x), mert imádom! A legjobban azt bírtam, hogy kiteregettek az utcára ezek a népek, és egyszercsak szemmagasságban elém tárult egy döbbenetes nagyságú (kb. sátorlap méretű) női alsó. Le is fényképeztem, mert nagyon tetsztett a csiribiri színes házak és a hatalmas fehér bugyi alkotta ellentét.

  2. Kösz az ötletet, megkeresem a képet 🙂 Hirtelen rákerestem, hogy van-e vasalás.blog – mert imádok vasalni, nálam az olyan jógaszerű; teljesen kikapcsolnak a monoton mozdulatok és általában semmi gondolatom nem támad olyankor. Szóval vasalósat nem találtam, de majd csinálok 😀
    (most leszidtak, hogy mindig idedumálok valamit)

Vélemény, hozzászólás?

