Filmjeim 2. – Kedvenc mondatok és párbeszédek

Sziget bazmeg!
/Mikó István – Hagyjátok Robinsont/

Pattanj gyogyós!
/Zselé – Analyze this!/

Tudtam! Csak nem sejtettem!
/Sylvester Stallone – Oscar/

Én csak……öööö…….izé izé…
/Luke Danes – Gilmore Girls/

– Mi ez hagymás bab?
– Nem. Krumplis hal.
/Bud Spencer és Terence Hill – És megint dühbe jövünk

Fánkzabáló kretének, segítség! (Fánkzabáló kretének = rendőrség)
/Jack Nicholson – Lesz ez még így se/

– Dave, gondoltál már a halálra?
(Dave hosszasan gondolkodik)
– Egyszer romlott lazacot ettem.
– És mi történt?
– Okádtam tőle.
/Dave és Ed – Miért éppen Alaszka?/

(Mork a bevándorlási hivatal tisztviselőjével beszélget.)
– És mivel érkezett a Földre?
– Egy tojással.
– Aha. Persze. Én meg egy szalonnával.
– Megy mint a zsír, mi?
/Robin Williams – Egy úr az űrből/

Ott a kísértet a ganénál!
/Banya – Indul a bakterház/

Utoljára azt mondod fennhangon: „száz macska, kilenc macska”,
keresztet vetsz, és evvel kész a finom babonamadzag.
/Konc bácsi – Indul a bakterház/

Büdös macska, büdös macska
Mivel etetnek téged?
/Phoebe dala – Jóbarátok/

Reklámok

6 hozzászólás to “Filmjeim 2. – Kedvenc mondatok és párbeszédek”

  1. Nekem:
    1. Puskát kellett volna hoznunk ehhez a melóhoz/Puska kellett volna, baz+ (társaságtól függően használom)
    2. Te mondd, hogy rablótámadás! A te hangod mélyebb…
    3. A főszerepben Terence Hill, magyar hangja Újréti László és Bud Spencer – Bujtor István
    A büdös macska és a kisértet a ganyénál (kendnek is sürü a levese/hunyjuk be a szemünket, oszt úgy falatozzunk) is mind az első 10-ben vannak 🙂 Meg is nézem a bakterházat mindjárt!

  2. És a legfontosabb: Önélzetes a kis latol 😀

  3. Tényleg-tényleg! Egy csomót kihagytam….

  4. T-31-nél mit éreztél?

  5. Sajnos az ilyen időjárás agyhalottá tesz, és nemtom mi az a T-31…

  6. LOL
    az Atlantis indítása előtt 31 másodperccel leállították a visszaszámlálást, és én eléggé izgultam, hogy most akkor mi lesz, de aztán újraindították… na ezért kérdeztem.

Vélemény, hozzászólás?

